یا الله ( ج )

یا الله ( ج )

 

عجیب است که پس از گذشت یک دقیقه به پزشکی اعتماد میکنیم

بعداز چندساعت به کلاهبرداری

بعداز چند روز به دوستی

بعد ازچندماه به همکاری

بعداز چند سال به همسایه ای...

اما بعداز یک عمر به خدا اعتماد نمیکنیم!!!

===========================================

پستامون پر شده از ناشکری ازاینکه خدایا چرا من به عشقم نرسیدم ...

اما یه بار شد که بگیم خداجونم شکرت که میتونم نفس بکشم.

میتونم راه برم، زیبایی های دنیارو ببینم، بشنوم؟

خدایا منو ببخش بابت همه ناشکری هام...!

 



نظرات شما عزیزان:

دختر خوشمله
ساعت10:46---10 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای

pinoQ
ساعت14:48---21 بهمن 1392
هییییی
آخا ای عشخ مایه کسی ندیده
به جون حاجی باورم شده شیکست عشخی خوردمم
خشنگنااا ولی خو یه کم فانتر می بود بیتر می بودد


pinoQ
ساعت13:31---21 بهمن 1392
خدایا گفتم:خسته ام...

گفتی:از رحمت خدا ناامید نشو (زمر35)

گفتم:کسی نمی دونه تو دلم چی می گذره...

گفتی:خداوند حائل است بین انسان و قلبش (انفال26)

گفتم:کسی رو ندارم...

گفتی:ما از رگ گردن به تو نزدیک تریم (ق16)

گفتم:ولی انگار اصلا منو فراموش کردی...

مرا یاد کنید تا به یاد شما باشم (بقره152)


pinoQ
ساعت13:30---21 بهمن 1392
خدایا گفتم:خسته ام...
گفتی:از رحمت خدا ناامید نشو (زمر35)
گفتم:کسی نمی دونه تو دلم چی می گذره...
گفتی:خداوند حائل است بین انسان و قلبش (انفال26)
گفتم:کسی رو ندارم...
گفتی:ما از رگ گردن به تو نزدیک تریم (ق16)
گفتم:ولی انگار اصلا منو فراموش کردی...
مرا یاد کنید تا به یاد شما باشم (بقره152)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 بهمن 1392برچسب:,

] [ 15:58 ] [ Askani ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه